25.04.2018
Designbureau Skybox wordt onderdeel van TRIMM – meer synergie tussen brand, design en digitaal vakmanschap

Enschede, 25 april 2018 – Het Amsterdamse designbureau Skybox zal per april 2018 onderdeel zijn van TRIMM. Door de synergie op te zoeken, zal er meer slagkracht zijn op het gebied van identity-, brand-, user experience-, en visual design in combinatie met digitaal vakmanschap.

Het toetreden van Skybox zal ervoor zorgen dat er bij TRIMM – naast nog meer designcapaciteit op het digitale vlak – een dedicated team is voor branding en user experience design. Doordat we samen het digitaal vakmanschap omarmen kunnen we onze klanten van nog betere concepten en oplossingen voorzien.

Rogier Florijn, directeur bij TRIMM: “Het aansluiten van Skybox bij de TRIMM-familie is een aanvulling op ons full service digital dienstverlening. Door samen aan projecten te kunnen werken, kunnen we onze klanten nog beter bedienen met meer impact op het merk door digital design”.

Skybox zal vanuit Amsterdam onder haar eigen naam blijven opereren. TRIMM zal echter op hetzelfde adres een Amsterdamse vestiging openen en daar ook een team opbouwen. Hierdoor zijn we ervan overtuigd dat beide labels elkaar kracht geven en kunnen groeien.

Daniël Spaan, directeur bij Skybox: “We zijn er enorm trots op dat we ons kunnen aansluiten bij TRIMM. Het geeft ons direct een springplank naar nog meer uitdagende opdrachten voor mooie merken. Daarnaast kunnen we middels deze stap onze digitale activiteiten verder, breder en grensverleggend ontplooien. De multidisciplinaire propositie van Skybox wordt hiermee enorm verstevigd. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat dit een positieve bijdrage zal leveren aan de verdere ontwikkeling van Skybox”.

Meer weten over TRIMM of Skybox? Neem contact met ons op of bekijk www.trimm.nl of www.skybox.org.