Rode Loper 2018: Earth is Calling…

Geplaatst op 02-11-2017 door

8 januari is het zover, de volgende editie van de Rode Loper ‘Earth is calling…’ Een avond die in het teken staat van wereldwijde uitdagingen, vraagstukken en innovatieve oplossingen.

De Rode Loper is sinds jaren de nieuwjaarsbijeenkomst waarbij alle ondernemers uit Twente terugkijken op de successen van het afgelopen jaar. Het is het moment waarop de successen gezamenlijk gevierd worden, waarop ‘het net wordt binnen gehaald’ en ondernemers tegen elkaar zeggen: dat hebben we goed gedaan!

De Rode Loper heeft dit jaar een boodschap. Een boodschap naar alle ondernemers in de zaal, de inwoners van Twente en de andere regio’s in de wereld. Namelijk dat onze wereld en de maatschappij, oplossingen uit Twente nodig heeft. Dat Twente – met behulp van haar technologische kennis – het afgelopen jaar in staat is geweest oplossingen te bieden voor een aantal grote maatschappelijke vraagstukken en daarmee de wereld weer een beetje beter heeft gemaakt.

Meer en meer zullen de global goals onderwerp van onze dagelijkse gesprekken worden. Simpelweg omdat er steeds meer maatregelen worden genomen, die voortkomen uit het gezamenlijk belang en de gezamenlijke opgave van onze regeringsleiders die in 2015 in Parijs met elkaar hebben afgesproken in 2030 klimaatneutraal te zijn. De komende jaren zal het meer en meer bij iedereen op onze planeet duidelijk gaan worden dat de aarde grote problemen heeft als het gaat om thema’s, zoals food, health en energy. De urgentie is groot en Twente kan bijdragen aan de oplossing!

In Twente ontwikkelen we elke dag nieuwe toepassingen, waarmee wordt bijgedragen aan het behalen van de Global Goals. Twente heeft de antwoorden! Door samen te werken en het samen uit te dragen, creëren we waarde voor ons allemaal.

Dus zorg dat je erbij bent en meld je aan via Eventbrite.

Houd onze social mediakanalen in de gaten voor verdere updates, informatie en het programma!

Categorie: Algemeen, Evenementen, Uitgelicht | geen reactie

Reactie achterlaten