Activiteiten & initiatieven

Stichting Fris helpt de creatieve industrie in Oost Nederland met groeien. Concreet doen we dat door de volgende initiatieven:

Verbinden
Fris organiseert jaarlijks meerdere bijeenkomsten. De bijeenkomsten zijn erop gericht om bedrijven uit de creatieve industrie te verbinden maar ook om de samenwerking met andere sectoren te stimuleren. Daarom werken we graag samen met andere ondernemers- en belangenverenigingen uit bijvoorbeeld de industriele sector en de voedingsmiddelen branche. Als je een idee hebt voor een evenement of je wilt via ons je evenement kenbaar maken, neem dan contact met ons op.

Zichtbaar maken

Fris maakt de creatieve industrie zichtbaar door onder andere:

1. Een actuele website en communicatie via social media en de Fris e-mail nieuwsbrief
  2. De publicatie van een jaarverslag Creatieve Industrie Oost Nederland

Kansen creëren

• De website en de sociale media van Fris worden actief onderhouden door een redactie van ROC- en Saxion studenten. De Fris redactie richt zicht actief op:
    Het signaleren van kansen op het gebied van samenwerkingen, projecten, subsidies en talentontwikkeling.
  • Het in kaart brengen van ruimte in de ruimste zin des woords. Waar kun je je bedrijf starten, waar kun je groeien en waar vind je de perfecte infrastructuur voor jouw bedrijf.
  • Het actief zoeken naar invulling voor openstaande vacatures in de creatieve industrie.

Wil je meer weten of samenwerken met Fris? Neem contact met ons op.