07.05.2019 - 10.05.2019
Fris reis Stockholm 2019

Zoals je waarschijnlijk al hebt gehoord gaat de Fris reis dit jaar naar Stockholm. We hebben de data en kosten op een rijtje en dus kun je vanaf nu boeken. We hebben ruimte voor maximaal 25 deelnemers. Laat dus zo snel mogelijk weten of je mee wilt. Aanmelden kan door een mail te sturen naar Stichting Fris.

De focus van de reis ligt op Human Capital. Met dit thema (en Spotify op de shortlist) gaan we op zoek naar inspiratie bij diverse bedrijven uit de creatieve industrie. Hoe binden en werven we personeel nu en in de toekomst, op een veelal krappe arbeidsmarkt? Wil je weten hoe je je mensen kunt motiveren, voor altijd kunt laten leren en hoe je samen aan de organisatie van de toekomst bouwt, ga dan mee naar Stockholm.

Over Stockholm:

• Telt 960.000 inwoners
  • Bestaat uit vele eilanden en wordt ook wel het Venetië van het noorden genoemd
  • Is één van de meest innovatieve steden ter wereld (volgens het World Economic Forum)
  • Volgens de ‘Glass Ceiling Index’ is Zweden het beste land voor werkende vrouwenHeeft een super innovatieve infrastructuur zoals zelfrijdende bussen en een weg waarop electrische auto’s kunnen lade
  • Bekende bedrijven zijn onder andere Spotify, Vice, iZettle (Paypal), Ericsson, Mojang (Minecraft) en King (Candy Crush). Genoeg te ontdekken dus!

Datum
We starten op dinsdagavond 7 mei met een borrel (in Stockholm) en op vrijdagmiddag 10 mei sluiten we de reis af.
Exacte tijdstippen en invulling van het programma volgt zo snel mogelijk.
Tip: wil je meer van Stockholm zien? Plak het weekend eraan vast.

Vervoer
Vliegtickets moeten je zelf boeken. We brengen je op de hoogte wanneer we genoeg deelnemers hebben en de reis dus definitief doorgaat.
Prijzen beginnen zo rond de € 100,- voor een retour (TIX.nl: Amsterdam/Düsseldorf > Stockholm). Advies is om op tijd te boeken

Kosten
De deelnameprijs bedraagt € 1448,- (excl. btw). Dit is inclusief programma, begeleiding, maaltijden, lokaal vervoer, hotelovernachtingen op basis van een kamer voor jezelf en exclusief vliegticket. Wil je een kamer delen met een collega/reisgenoot? Dan betaal je € 1248,- (excl. btw).

De prijs voor de reis ligt hoger dan vorig jaar. Dit komt voornamelijk door de hoge(re) Zweedse levensstandaard en dito prijzen. Slapen, eten en drinken en vervoer is duurder in Zweden en zeker in Stockholm dus hier hebben we rekening mee moeten houden.

Factuur
Doe je mee dan krijg je omstreeks 28 januari de factuur voor de reis en dat is dan ook de definitieve bevestiging. Wil je de factuur liever in delen betalen, neem dan contact op met Stichting Fris, dan kijken we wat er mogelijk is.

Bevestiging
We horen graag zsm of je meegaat. Aanmelden kan door een mail te sturen naar Stichting Fris.

Net als in de voorgaande jaren krijg je:

• een mega-interessant en inspirerend programma;
  • ruim de gelegenheid om te netwerken met collega-ondernemers;
  • reisbegeleiding voor, tijdens en na de reis door de professionals van VoyEdge;
  • hotel 3 nachten (dinsdag- t/m donderdagnacht) incl. ontbijt;
  • lokaal vervoer;
  • alle maaltijden in het gezamenlijke programma van woensdagochtend t/m vrijdagmiddag;
  • een hoop gezelligheid tijdens de informele avonden!

Med vänliga hälsningar,

De reiscommissie