Events

FRIS organiseert het liefst een paar events en bijeenkomsten per jaar. Van klein naar iets groter en voor elk wat wils. De bijeenkomsten richten zich op de verbinding tussen bedrijven uit de creatieve industrie, maar ook op het stimuleren van de samenwerking met andere sectoren. We werken daarom graag samen met andere ondernemers- en belangenverenigingen.

Inmiddels is de jaarlijkse FRIS inspiratiereis een traditie geworden, waarbij we met een gemêleerd gezelschap uit de creatieve industrie, de overheid en kennisinstellingen een inspirerende stad bezoeken. De afgelopen jaren bezochten we onder andere Hamburg, Berlijn, Dublin, Tallinn en Stockholm.
Zodra we een nieuwe reis plannen, delen we dit via onze socialmediakanalen.

Naast een groot event als de FRIS reis organiseren we ook kleinere events, zoals een kennissessie in combinatie met een afsluitende borrel. Ook gaan we elk jaar met een Twentse delegatie naar Eindhoven om de Dutch Design Week te bezoeken.

Zin om aan te sluiten of mee te gaan? Of heb je een leuk idee voor een event waarbij je onze hulp kunt gebruiken? Neem contact met ons op en check regelmatig onze socials.

FRIS helpt de creatieve industrie in Twente zichtbaar te maken!

Heb je al een FRISmaatschap? Lees hier meer.